افزایش اتو‌سرویس‌های تحت پوشش توزیع مویرگی ایرانول

18 شهريور 1401 ساعت 23 و 23 دقیقه
 افزایش اتو‌سرویس‌های تحت پوشش توزیع مویرگی ایرانول

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت نفت ایرانول، علیرضا اسلامبولچی، سرپرست مدیریت فروش داخلی ایرانول با بیان این مطلب گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این شرکت در 3 استان تهران، قم و خوزستان برای دسترسی آسان‌تر مصرف ­کنندگان به محصولات، تعداد اتوسرویس‌های تحت پوشش سیستم توزیع مویرگی خود را 4 برابر افزایش داده است.

سرپرست مدیریت فروش داخلی ایرانول تصریح کرد: با توجه با آمارهای منتشر شده، شرکت ایرانول در تیرماه سال جاری با افزایش 30 درصدی عرضه روغن‌های بنزینی و 21 درصدی عرضه روغن‌های دیزلی علاوه بر تامین نیاز مصرف کنندگان، توانسته سهم حداکثری بازار را با توجه به ظرفیت‌های موجود بدست بیاورد.

وی افزود: با توجه به این که روغن‌موتور یک کالای اساسی محسوب می‌شود و در صورت کمبود آن، ناوگان حمل و نقل شهری و بین‌شهری دچار اختلال خواهد شد، شرکت نفت ایرانول با همکاری وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اقدام به عرضه مستقیم محصولات پر مصرف دیزلی با قیمت مصوب "سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان" در استان‌های مختلف کشور از جمله آذربایجان‌شرقی، قم، یزد، مرکزی، همدان، اصفهان، قزوین، گیلان، ایلام، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و... کرده است.

اسلامبولچی در ادامه تصریح کرد: به‌منظور برقراری آرامش نسبی در بازار روانکار تهران که یک منطقه راهبردی و موثر در حوزه حمل و نقل عمومی است، محصولات دیزلی ایرانول به‌صورت مستقیم در این استان عرضه می‌شود.

سرپرست مدیریت فروش داخلی شرکت نفت ایرانول با تاکید بر استفاده از کلیه روش‌های توزیع و فروش برای ایجاد ثبات در بازار گفت: واحد مویرگی برای دسترسی آسان‌تر مصرف‌کنندگان نهایی، فروش محصولات را در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر آغاز نموده است.

اسلامبولچی در پایان ضمن بیان اینکه در حال حاضر با اجرای طرح عرضه مستقیم محصولات شاهد ایجاد ثبات نسبی در بازار روانکارهای خودرویی هستیم، افزود: امیدواریم با کاهش فاصله قیمت فروش بازار و قیمت مصوب مصرف‌کننده، شاهد تداوم آرامش در بازار این محصولات باشیم

دیدگاه های کاربران
برای این خبر دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
پرادو
پشتیبانی و مشاوره
سلام !
برای پشتیبانی، مشاوره و ارتباط با کارشناسان فروش با ما در ارتباط باشید.