پرسش های متداول

کارتک سرویس چیست؟
کارتک سرویس سامانه ارائه خدمات در محل است که کلیه خدمات عمومی و تخصصی (سرویس ونگهداری خودرو)را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت، به مشتریان خود ارائه می نماید
کارتک سرویس چه مزایایی دارد؟
  • انجام خدمات مورد نظر در زمان ومکان  دلخواه شما   *شفافیت درارائه خدمات و هزینه
  • مشاوره و پشتیبانی تلفنی ،پشتیبانی سایت ،تلفن همراه  *سرویس و تعمیر تخصصی
  • سرویس در محل                                                  *کیفیت بالای سرویس
  • صرفه جوئی در زمان و انرژی مشتریان                       *پاسخگوئی سریع وثبت سرویسها
کارتک سرویس در کدام شهرها سرویس می‌دهد؟
درحال حاضر کارتک سرویس در تهران و کرج آماده ارائه سرویس و خدمات به مشتریان عزیز  است.
به زودی در مراکز سایر استان‌ها هم اقدام  به راه اندازی سرویس  خواهد نمود.
 
خدمات کارتک سرویس در چه مکان هایی قابل ارائه می باشند؟
با عنایت  به این موضوع که نیروهای سرویس دوره ای کارتک سرویس مجهز به تجهیزات کامل می باشند، خدمات خود را در هر مکانی می توانند ارائه نمایند. شما می توانید خدمت مورد نظر خود را در پارکینک منزل، محل کار و حتی در کنار یک خیابان از ما دریافت نمایید.

نیروهای کارتک سرویس برای انجام خدمات خود به چه میزان فضایی نیاز دارند؟
فضای مورد نیاز نیروهای کارتک سرویس جهت انجام خدمات مورد نظر مشتری زیاد نبوده و فضا تنها می بایست به قدری باشد که نیروهای کارتک سرویس بتوانند آزادانه پیرامون خودرو حرکت نمایند.

هنگام ثبت یک خودرو، اطلاعات مختلفی دریافت می گردد. دلیل آن چیست؟
با توجه به اینکه محصولات مورد نیاز جهت انجام یک خدمت در حوزه ی سرویس دوره ای برای یک خودرو، وابستگی زیادی به حجم موتور خودرو و سال تولید آن دارد دریافت این اطلاعات به منظور سرویس دهی مناسب به مشتری ضروری می باشد.

در قسمت "ویرایش کارکرد خودرو" چه نیازی به وارد نمودن میزان کارکرد خودرو می باشد؟
با وارد نمودن میزان کارکرد خودرو به طور دقیق، پس از دریافت یکی از خدمات مربوط به سرویس دوره ای، کارتک سرویس زمان انجام سرویس دوره ای بعدی را به شما یادآوری خواهد نمود.

چگونه می توانم سفارش ثبت شده ی خود را لغو نمایم؟

چنانچه به هر دلیلی پس از درخواست یک سرویس خواستار لغو آن باشید، پس از مراجعه به بخش سفارشات و انتخاب سفارش اخذ شده، دکمه ی لغو سفارش را تایید نمایید تا سفارش شما کنسل شود.

نحوه ی پرداخت هزینه ی خدمات کارتک سرویس به چه صورت می باشد؟

پس از اتمام مراحل سفارش دهی دو نوع طریقه ی پرداخت به شما نمایش داده می شود. شما می توانید پرداخت خود را به صورت اعتباری و آنلاین و یا به صورت نقدی و پس از دریافت خدمت به نیروی کارتک سرویس پرداخت نمایید.

هنگام سفارش، پرداخت خود را به صورت نقدی انتخاب نموده بودم. آیا می توانم نوع آن را به پرداخت اینترنتی تغییر دهم؟

چنانچه در ابتدا نحوه ی پرداخت خود را به صورت نقدی انتخاب کرده اما در ادامه خواستار تغییر نحوه ی پرداخت به صورت اینترنتی بودید، می توانید با مراجعه به بخش سفارشات و انتخاب سرویس اخذ شده، پرداخت خود را در بخش صورتحساب به صورت اینترنتی انجام دهید.

چگونه می توانم صورت حساب سفارش خود را مشاهده نمایم؟
تمامی سفارشاتی که از کارتک سرویس دریافت می نمایید در بخش سفارشات ذخیره می گردند. با انتخاب سفارش مورد نظر در این بخش، شما می توانید جزییات مربوط به آن سفارش اعم از مبلغ سفارش، مبلغ تخفیف ، مبلغ قابل پرداخت، خودرو، مکان و زمان دریافت خدمت را مشاهده نمایید.یا با واحد پشتیبانی شرکت تماس حاصل نمائید

وارد نمودن اطلاعات مربوط به خودرو زمان بر است. آیا در هر بار مراجعه جهت درخواست یک سرویس می بایست این اطلاعات را وارد نمود؟
وارد نمودن اطلاعات مربوط به یک خودرو تنها یک بار صورت می پذیرد. شما یک بار خودروی خود را ثبت نموده و در سفارشات بعدی خود تنها آن را انتخاب می نمایید. این موضوع در خصوص آدرس های شما نیز صادق می باشد و چنانچه از قبل آدرسی را ثبت نموده باشید دیگر نیازی به تعریف مجدد آن نبوده و در سرویس های بعدی تنها نیاز به انتخاب آن می باشد.

چه تعداد خودرو و آدرس می توانم در اپلیکیشن کارتک سرویس ثبت نمایم؟
محدودیتی در تعریف خودرو و آدرس در اپلیکیشن کارتک سرویس وجود ندارد و شما می توانید هر تعدادی که می خواهید در اپلیکیشن کارتک سرویس خودرو و آدرس ثبت نمایید.
رمز عبور خود را فراموش کرده ام. چطور می توانم یک رمز جدید ایجاد نمایم؟
چنانچه رمز عبور خود را فرموش کردید با انتخاب گزینه ی "بازیابی رمز عبور" یک رمز عبور جدید برای شما ارسال خواهد شد. چنانچه خواهان تغییر آن بودید در قسمت پروفایل گزینه ی " ویرایش پروفایل " را انتخاب نموده و یک رمز جدید برای خود بسازید
یا باشماره 91302727-021 با واحد پشتیبانی تماس حاصل نمائید
به منظور مشاهده ی هزینه ی خدمات سرویس دوره ای به سایت کارتک سرویس مراجعه کردم، اما اطلاعاتی در این خصوص ارائه نشده است؟
کارتک سرویس طیف متنوعی از خدمات و محصولات را به مشتریان خود ارائه می دهد که در سرویس های دوره ای با توجه به نوع خودرو، حجم موتور، سال تولید، نوع محصول انتخابی و نوع خدمت درخواستی مشتری دارای هزینه های متفاوتی می باشند. به همین دلیل مشاهده ی جزییات مربوط به هزینه سرویس ها تنها پس از وارد نمودن اطلاعات خودرو امکان پذیر می باشد.

آیا امکان تغییر روز و ساعت سرویس درخواستی وجود دارد؟
به منظور تغییر روز و ساعت یک سرویس اخذ شده دو راه حل دارید. می توانید سرویس خود را لغو و مجددا درخواست نمایید و یا این که با شماره 91302727-021(واحد پشتیبانی) تماس بگیرید تا همکاران ما سرویس شما را تغییر دهند.

آیا در حین انجام سرویس نیازی به حضور در کنار نیروهای کارتک سرویس می باشد؟
پس از حضور نیروی کارتک سرویس در محل مورد نظر شما و انجام هماهنگی های لازم، دیگر نیازی به حضور شما نبوده و شما می توانید به کارهای مهم تر خود رسیدگی نمایید و در پایان کار خودروی خود را تحویل بگیرید.
نیرویی که از طرف کارتک سرویس جهت انجام خدمت مراجعه می کند، در استخدام شرکت می باشد و یا اینکه کارتک سرویس مانند بسیاری از شرکت ها نقش واسطه را ایفا می نماید؟
تمامی نیروهای سرویس دوره ای و کارواش کارتک سرویس به طور رسمی در استخدام شرکت می باشند. این نیروها ساعت ها آموزش دیده اند تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.
اگر از کیفیت کار راضی نبودم،کارتک چه اقدامی انجام می‌دهد‌؟
علاوه بر اینکه مسئولین مرکز ارتباطات، از تمام مشتریان نظرسنجی می‌کنند، اگر مشتری با واحد پشتیبانی تماس بگیرد و کد پیگیری خود را اعلام کند.
مسئولان واحد رسیدگی به شکایات علاوه بر دریافت پیشنهادات و انتقادات، برای جلب رضایت مشتری اقدام خواهند کرد.
 
 
پرادو
پشتیبانی و مشاوره
سلام !
برای پشتیبانی، مشاوره و ارتباط با کارشناسان فروش با ما در ارتباط باشید.