باتری 35 آمپر اوربیتال وان سپاهان

  5  از  1  رای
برند : سپاهان
دسته بندی : باتری
فروشنده :
فروشگاه کار تک سرویس
زمان تحویل:
1 روز تهران 2 روز شهرستان های تهران
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
معرفی اجمالی محصول

باتری 35 آمپر اوربیتال وان از برند سپاهان باتری ، مناسب خودرو های بسیار کم مصرف مانند ماتیز ، پی کی ، رنو 5 ، مینی ماینر ، تویوتا کرولا ، پیکانتو ، لکسوس CT200h ، تویوتا یاریس و ... می باشد. این باتری دارای ضمانت ۲۰ ماهه سپاهان باتری نیز میباشد

باتری 35 آمپر اوربیتال وان شما به اندازه موتور و تامین سوخت برای وسیله نقلیه شما مهم است. در بسیاری از مواقع باتری ماشین احتمالاً دلیل روشن نشدن ماشین شما در آن صبح‌های سرد است. هیچ چیز خسته کننده تر از این نیست که در زمستان به سمت ماشین خود بروید ، یخ زدگی شیشه جلو را بشویید و سوئیچ را بچرخانید تا متوجه شوید ماشین شما روشن نمی شود.

بسیاری از باتری های خودرو به دلیل شرایط سرد مستعد خرابی هستند ، به خصوص اگر چندین سال است که ماشین شما را تغذیه کرده باشند. این همه به دلیل تعداد اجزای مکانیکی است که باید در طول فرآیند احتراق به حیات خود ادامه دهند. گاهی اوقات باتری 35 آمپر اوربیتال وان شما قادر به مقابله با دمای سرد اولیه نیست که کمی شبیه یک دونده در یک صبح سرد که در تلاش برای شل کردن عضلات خود است ، عمل می کند.

از بسیاری جهات ، باتری ‌35 آمپر اوربیتال وان دقیقاً مانند منابع تغذیه معمولی هستند که در کنترل تلویزیون خانگی یا سایر دستگاه‌ های الکتریکی پیدا می‌کنید. فقط آنها از آن دسته باتری هایی نیستند که بتوانید با باتری هایی که در سوپر مارکت محلی خود پیدا می کنید جایگزین کنید. باتری ‌35 آمپر اوربیتال وان خودرو به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بسیار مقاوم‌ تر باشند و معمولاً بین چهار تا پنج سال عمر می‌کنند. پس از راه ‌اندازی و کارکرد ، باتری‌ 35 آمپر اوربیتال وان توسط دینام تغذیه می ‌شوند تا زمانی که موتور دوباره خاموش شود.

برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
پرادو
پشتیبانی و مشاوره
سلام !
برای پشتیبانی، مشاوره و ارتباط با کارشناسان فروش با ما در ارتباط باشید.